ipek332 Arkadaşlar kahve makinası almayı düşünüyorum tek cezveli kullanıp memnun kaldığınız var mı Öneride bulunabilir misiniz
AtesPerisi ipek332 ben Karaca’nın hüps markasını kullanıyorum gayette memnunum 5 fincan kapasiteli ama 6 fincanda aldığı oluyor gayet güzel kullanımı
prenseskus ipek332 arzum okko kendinden karıştırma özelliği olan alma da ne alırsan al hiç güzel değil köpük hiç yok
tonymontana ipek332 karaca barista kullaniyorum bardaga dokerken akitmasi disinda gayet guzel ama bu akitma bu tarz makinelerde cok oluyor