Mamadan sonra ayaklarını yukarıya kaldırıp ıkınıyor ya da kafasını sağa sola çevirip ıkınıyor ama baya böyle sesli ıkınma eli de genelde ağzında neden yapıyor olabilir gaz yapmaz diye buna gectik bu da gaz problemi mi geceleri de ıkınarak uyanıyor ağlıyor