efeninannesi4207 Sezaryen dogum yaptim cok fazla gobegim ve kilom var Acaba ilk dogumda göbegi gitmeyen ikinci dogumda gidiyor mu
birprens_birprenses efeninannesi4207 ilk doğumumdan 2 ay sonra falan göbeğim dümdüz du şimdi 2. doğumu yapalı 8 ay olacak ve 6 aylık hamile gibi karnım 🤦normal doğum bu arada
prenseskus efeninannesi4207 ilk doğum sezeryan di ne kilo ne göbek hiç bişey yoktu 6 aylık kızım var ikici bebeğim sanarsmjz 8 aylık hamileyim 86 da kilodayım
mucizemgelsin61 Normal doğum yaptım bendede göbek fazla yaa korsede kullanmıştım üstelik önceden dümdüzdü ne güzel
Duyulurum efeninannesi4207 ikisinde de göbek möbek kalmadı bende. Stresten diyorlar ama stresi olmayan mı var? Kesinlikle şans işi. Emzirirken diyet, çocuklar küçükken spor zor.