papatyam33 poll valla nasıl gitsin gerçekten çok sıkıcı 🤣 17 Eylül de tekrar gideceğiz bu sefer normal mama götürcez tekrar deri testi yapılacak onu içirecekler bir daha bakacaklar kan tahlili temiz çıktı diye
poll papatyam33 bizimde 20 gün sonra inşallah biter. Hem emmiyor hem alerjik derken yoruldum artık ne yiyeceğimi şaşırdım
bebek2anne1 papatyam33 merhaba n’aptınız acaba bebeğiniz şuan ne durumda alerjisi geçti mi benim kızıma pepti syeno verdiler ama içmiyor birde biberon tutmuyor artık bıraktı 1 yaşına girdi fakat doktor yemesi lazım diyor ne yapacağımı şaşırdım