Sezeryan doğum yapalım 4 ay oldu ilk doğumumdu ve hala kanamam devam ediyor
Geçen ay rahim toparlanmamış diye hormon ilacı verdi ilaç bitince adet gördüm adetim bitti aradan 10 gün geçti tekrar kanama oldu,karında ağrı ve mide bulantısı da eşlik ediyor bu kanamaya
Yaşayan var mı acaba bilgi verebilir misinizz