Merhaba arkadaşlar benim 7 aylık ikiz kızlarım var Çarşamba günü kontrolümüzde doktorumuz idrar testi istedi hastaneden bize poşet gibi olan yapışkanlı bir torba gibi bir şey verildi ama iki gündür ben ve eşim onu beceremiyoruz galiba yapistirsakta çiş aktıkça kayıyor biz mi salagiz yapamadık anlamadım😂 sizler yaptınız mı nasıl yaptınız pine idrar toplama bezi varmış ondan mı alıp yapsam bilgi verir misinizzz