Kızım yataktan düştü çok ağladı hastaneye götürdük kafa kemiği kırılmış tomografi ve röntgende çıktı .. kendi kaynayacak zamanla dendi müdahale edilmedi sonrasında uykusundan korkarak uyandı hep ağlıyor deli gibi korkuyor ve sürekli huzursuz huysuz .. öyle üzülüyorum ki bakamadım çocuğuma düşürdüm ona canım yanıyor bir yandan bir yandan önceden BM’yle değildi diyorum uykudan öyle bağırarak uyanınca bende ağlıyorum travma kaldı bebeğimde düzelir mi böyle bişey yaşayan var mı geçiyor mu?