Kızlar 1-2 senedir çenemde asla geçmeyen sivilceler söz konusu. 25 yaşındayım Ergenlik sivilcelerim çıkardı çok ama geçerdi. Bu öyle değil asla tertemiz kalmıyor. Yanağımda ve alnımda falan çıksa birkaç güne geçiyor ama çenemin tamamında yuva yapmış gibi. Birisi tam geçmeden 3-4 tane çıkıyor. Sivilce kremi kullanıyorum o rahatlatıyor tam geçer gibi olumca sabah uyanıyorum 4-5 tane küçüklü büyüklü çıkmış. Artık bu döngüden çok sıkıldım. Böyle olan var mı neden böyle oluyor ya