Eddaliko Bebegım 1,5 yasında nolursunuz geçiren basından geçen biri var mı hastanede yatıyoruz suan düzelme oldu mu iyileşti mi yardım edin anneler dualarınıza talibim mübarek cuma günü suyu hürmetine nolur okuyun cocuguma Alin iyi olsun
aselkussum Eddaliko çok geçmiş olsun bilgim yok ama googleden baktım muhtemelen sizde bakmissinizdir tedaviyle duzelebilen bı durummus ama doktorunuz ne diyor hangi aşamada . Umarım yaşayıp atlatan anneler yureginizu ferahlatır buraya yazıp