Eddaliko Bebegım 1,5 yasında nolursunuz geçiren basından geçen biri var mı hastanede yatıyoruz suan düzelme oldu mu iyileşti mi yardım edin anneler dualarınıza talibim mübarek cuma günü suyu hürmetine nolur okuyun cocuguma Alin iyi olsun