gizem101010 Muhammet Evet işte dediğim gibi kurasız girdik, ön ödeme yani peşinat veriyorsun verdiğiniz peşinata göre taksit tutarınız ve arabayı alacağınız ay size söyleniyor. Biz 6 ay sonra aldık arabamızı söyledikleri tarihte.
gizem101010 Muhammet fazla peşinat verirsen hemen alırsınız, biz fazla vermedik 6 ay da aldık ama zaman o kadar hızlı geçiyor ki iyi ki almışız şimdi krediyle vs araba almak imkansız
Muhammet gizem101010 evet canm bizde 1sene içinde arabayı degismeyi düşünüyoruz acleesi yok bizde beklicez dediğin gibi krediyle imkansız almak
gizem101010 zenginoldum evet eminevimden aldık pendik şubesinden, bizimle ilgilenen beyle artık nerdeyse arkadaş olduk bizden sonra arkadaşlarımız vs de aldı
Metehann12 ben de istiyorum girmek ama ev için girmek mantıksız şahsen ha diyince elinize gecmicekse paranız enflasyon karşısında erir araba için çok daha mantıklı
Alya-Sena alfabur dosya masrafını geri almak zor diye biliyorum adamlar herşeyi kılıfına göre ayarlamıstır eltim ile kaynım vazgeçti araba alacaklardı 35 bin kesmişler
Antalya0703 parlaska kaç yıldır kura bekliyosunuz kaç kişilik gruba katılmıştınız bizde yazıldık ama bize söylenmeyen çok şeyler çıktı ortaya insanın güveni kalmıyo 170de organizasyon ücreti var tabi napmalıyız bilmiyorum