alpmila adanalıyım tisan adasına hiç gitmedim ama iki yıl önce 14 ekimdi sanırım yanlış hatırlamıyorsam silifkeye gitmiştik denize gayet iyiydi valla.Yani eylülde pek serin olacağını sanmıyorum oyüzden.Ha gece belki bi serinlik oluyordur ama gündüz sanmıyorum yinede yanlış bilgi vermiyim mersinden birileri yazar inşallah