defnekusum_ Merhaba arkadaşlar 2 gün önce sezeryan oldum bugün ilaçlarımı alabildim doktor enox vermiş ama pıhtılaşma sorunum falan yok vermesi normal mi bir de göbek diyor ama zaten sezeryanlıyım kola yapılsa olur mu
ecempeker defnekusum_ varis corabı giydinix mi peki bana iğne verilmedi ben çorap giydim diye galiba bilmiyorum hastanede hep popodan vurdular iğne ağrı kesici bilmiyorum evde iğne verilmedi
Qunqnir Tedbiren veriliyor normal. Göbek çevresi kol arkasına vs yapılıyor YouTube’dan da bakabilirsiniz. İlaç yakıyor maalesef ama ihmal etmeyin. Allah korusun ihmale gelecek bi ihtimal değil pıhtı