Bebeğim 2 aylık artık hep kafası arkaya doğru yatıyor. Ben düzeltiyorum o yatıyor. Park yatakta yatmadığı için hamak beşik aldık özellikle onda çok yapmaya başladı içeri göçük olduğu için. Sallanan anakucagında da çok vakit geçiriyor.
Bugün baktım hafif düzleşmiş böyle giderse iyice düzleşecek.
Müslinle falan yanına destek koymaya çalışıyorum bu kez sinirleniyor bi de tam koyamıyorum sanırım
Napıyım önerilere ihtyacım var