kivancege Bebeğim 5,5 aylık ve işe başlayacağım Günde 1 ya da 2 öğün olacak şekilde mama vermeyi düşünüyorum Gaz yapmayan rahatsız etmeyen mama öneriniz var mı ? Kullanıp memnun kaldığınız ya da kesinlikle alma dediğiniz mamalar?