Kızlar birşey soracağım 11 aylık bir oğlum var genelde evde yanlız geçiyor günlerimiz haftada bir iki kez dışarı çıkıyoruz.Bugün kayınvalidemlere gittik görümceler falan derken olrukça kalabalıktık.Oğlumdan 4 ay büyük bir bebek daha vardı.O ne zaman biraz bağırsa benim oğlum yırtınırcasına ağladı korktu hep ondan.Zaten pek yabancıları sevmez kucak sevmez ama bu kadar korkmasıda anormal geldi bana.Sizin bebeklerinizde durumlar ne.Onlar bebek bağırmalarında falan ağlıyomu sürekli.