Merhaba çekilişsiz girmek istiyoruz birde 1,200 olacak elimde biz gidip konuşmadık ama eşim şimdiden araştıralım dedi nisan sonu için toplu para olunca elimizde 600 de arabamızı satabiliriz sizde peşinat ne kadar verilmeli ve ödemesi ne kadar süre uzuyor yükselmesi hariç ne kadar ay ödüyoruz süresi verilen parayı bizim olduğumuz kesimde iyi evler 3 milyon dan başlıyor malesef almışken insan iyi almak istiyor