Kızım 51 günlük. Gazını bazen zorlanarak çıkartıyor, uykusundan uyanıyor gaz nedeniyle. Bir buçuk haftadır nurse harveys gaz damlası kullanıyorum. Doktor kontrolüne gittik doktorumuz probiyotik de ekledi. Valens marka bi probiyotik verdi günde altı damla şeklinde. Dün probiyotiğin ikinci gününde inanılmaz şekilde sancılar çekti katıla katıla ağladı. Ememedi, çok agresif emmeye başladı. Kaka yapamadı. Normalde günde birkaç kez güzel kaka yapan bir bebekti dün çok zorlanarak yaptığı kakalar nokta kadar resmen. Ilık havlu, masaj her şeyi denedim yok. Probiyotik bağırsak florasını değiştirdiği için böyle bir etki olabilirmiş üç beş günde alışırmış ama o acıları bir iki gün daha çekmesine gönlüm hiç razı olmadı. Bırakmayı düşünüyorum. Bizim gibi olup devam edip hemen düzelen oldu mu bıraktınız mı siz de