6 aylık Kucağımda uyuyor kollarımda pış pış yapıyorum bazen yarım saatt sallıyorum ağlıyor kollarım kaldırmıyor artık ayakta sallanmak memede uyumak hiç birine alıştıramadım onların daha az yorucu olduğunu düşünüyorum mental sağlığım elden gidiyor gece uykuya geçiş kıyamet zaten ama gündüz de aynı napıcam geçici mi