Merhaba güzel anneler 🫶 Bebişlere iyi ki aldım elim, ayağım, kurtarıcım oldu dediğiniz neler var? Diğer annelerimize de fikir olsun 🫠
Benim ilk sıram kanguru kesinlikle. Elimi kullanabilmeyi seviyorum, bebek arabasi beni hayli yoruyor. İlk çocuğumda da kullandım ama kardeş sayısı arttıkça diğer çocukların elini tutabilmek adına daha da yararlı oldu kanguru:)
Ağız mendilleri, yine çok amaçlı her an kullanılabilir ürünlerden.
Süt sağma makinesi, bebek küveze girebiliyor, emme refleksi az, bazen sarılıgı yüksek oluyor rahatlamak için, süt arttırmak için, kesinlikle lazım bence. Bende lansinoh çiftli elektrikli vardı çekim gücü de düşmedi.
Park beşik, bir ürün al 3 4 yaşını görsün denilenlerden, ilk kızımda mobilya beşik hatası yapmıştık. Kullanamadı da. 3 numarayı dogumdan itibaren park beşiğe yatirdim, 2 yaşına girecek hala kullanıyor :)
Sizin aklınıza neler geliyor, konuşalım 💜