Merhaba anneler. Kahramanmaraşta yaşayan ya da yaşamış olup taşınan çocuğunu verdiği kreşten memnun olan anneler varsa bana kreş önerebilir misiniz. Oğlum 3 yaşında ve ben ücretsiz iznim bitince işe yeniden döneceğim. İşe başlayınca da oğlumu kreşe göbdermek istediğim için araştırıyorum. Var mı önerebileceğiniz bir yer?