Arkadaşlar, emerken uyku aşamasına geçerken titrememiz vardı , eeg çekildi, dalgalı çıktı, doktor mr istemişti, mr yeni çektirebildik, temiz çıktı. titreme B12 takviyesi öncesinde ayda ⅔ kez şimdi 3 ayda falan ½ kere oldu, acaba ilaca başlar mıyız, bizim gibi olan var mı, takip altında mı?