kuzeymom28 Kızlar nasılsınız Kahvaltı Omlet yeşillik 2 dilim ekmek biraz da bebişe yaptığım muzlu pankekten yedim 🤷♀️🫰🏻
bianneo kuzeymom28 afiyet olsun ☺️ ben de ara öğünümü yaptım şekersiz Türk kahvesi ve fındık ☺️hepimize bol eksiler