Mrvalpr yani evlat neticede bunlar, geçmiş tercihlerinizi ve yaşadıklarınızı düşünüp kendinizi zorlamak yerine nasıl pratik bir yaşam sürerim diye odaklanmanız gerekir. Yapamıyorum, aşamıyorum deyip durursanız ne bir şey yapabilirsiniz, ne de aşabilirsiniz. Önce bu sözleri hayatınızdan çıkarmanız lazım. Evet ikiz evlat sahibi olmak çok zor, benim de ikiz oğullarım var. Ama sadece yenidoğan döneminde zor, sonrası sadece kolaylık. Kendinize sorun ikinci çocuk istemiştim, tek bebek olsaydı hangisi olmasını isterdim diye. Seçemezsiniz ki. Çocuk seçilmez çünkü, bunu kendinize söyleyin yapamıyorum edemiyorum demek yerine