Layddiana bu bebegin gelisimi icn buyuk zarar ve cigneme reflexslernin cok iyi gelismemesi demek ilerde cok daha kotu durumu dusersiniz siz blireiniz..zaten 1 yaşa dogru uykuda ve yemede bi gerileme yaşaniyor..yemeyen bbek cok zor haklısınız ama ne yerse o isterse 1 2 kasik yesin ama azda olsa tadımlıkta olsa yesin..1 yaşta ilk degerlerine bakiliyor belki eksik vardır oda istahsizlik yapar onada baktirirsınız..ama genel olarak 1 yasa d9gru bunlar yasaniyor.siz ögünlerini atlamayin ilerisi sizi ergoterapistre duzeltemeyeblir sizim tercihiniz.