Ben pek kimseye güvenemem yani iki yüzlü insanları biraz nasıl insan olduklarını hissederim soğudum o yüzden pek kimseye gitmem canım istemez evde olmayı daha çok severim ne bilim bazı insanlar çok tuhaflar canım diyenler arkadan canın çıksın diyorlar bende isterim misafirim gelsin gideyim ama güvenemiyorum işte samimi gelmiyorlar evde olmak oglumla evde olayım hiç canım bişey istemez sevdiğim arkadaşlarım vardır tabi ama kimi uzak kimi çalışıyor falan ama diğerleri ay rabbim kötü insanlardan uzak etsin 🙏