5 aylık kızım 3.ayından beri felaket uykusu yapıyor. 30 dk ya da taş çatlasa 40 dkda uyanıyor. Hafif sallayarak uyuytıyorum salınarak desem yeridir. Uzatmaya çalıştığımda bazen uzuyor. İlk kızım da böyleydi tam 4 ay boyunca her sefernde uykusunu uzatmayı denedim onda daha çok zorlanmıştım tabi şimdi 2 çocuk olunca küçüğün uykusunu uzatmak için çok uğraşamıyorum çünkü saatlerim sadece uykuyla savaşarak geçmiş oluyor. Sorum şu büyük kızımda kendim başarsım 8. Ayında desteksiz uzun uyutmayı öğrettim diye düşünüyorum. Küçük kızımda uğraşmasam kendisi bir gün uzun uyumayı öğrenmez mi ?