Merhabalar vajinal doğum yaptım.Lohusalıktan çıkalı bir hafta oluyor regl oldum normal midir?
senaal 1 yıla kadar adet olmamanız normal.
senaal Benim de 2 ay sonra hemen başladı, sezaryen doğum yaptım