babyhazi tek çocuklu annelere gidip sorsak hepsi uyku sorunu yaşadığını anlatır, ben de yaşıyorum aynı sizin gibi uyutma yöntemim . bel sırt boyun kalmadı. hayır denicem yatakta uyutmayı ama psikolojik olarak bitmişim. sabredemiyorum sinirlerim had safhada. uyku eğitimi vermedim güvenli bağlanma zedelenir diye şimdi ben çocuğa sinirlenip duruyıryorum ses de yükseliyor tabii, nerde kaldı güvenli bağlanma . her gün en az 1 kere ağlıyorum onu çok seviyorum ama bir an önce 2 yaşa hatta 3 yaşa gelsin istiyorum