blueberryyy__ ya aslında uyanmasının üzerinden 1,5 saat geçtikten sonra yavaş yavaş esnemeler başlıyor. Hafif hafif gözlerini ovuşturuyor ama şuan nerdeyse 8,5 aylık.
1,5 saat uyanıklığın üzerine uyumaz bence şuan hiç kendimi şimdiden parçalamayayım diye uyutmaya girişmiyorum. İnternetten de çok araştırdım bu aylarda 3 saat 3,5 saat falan uyanık kalırmış. Yoksa evet o sinyalleri görüyorum ama şuan erken diye bişey yapmıyorum. 2-3 aylıkken dahi 1,5 saat uyanıklığın üzerine zar zor uyurdu şimdi hiç uyumaz diye bekliyorum 3 saati. Yanlış mı sizce?