Ben bir doktor veya beslenme uzmanı değilim ancak hamileyken katıldığım eğitimlerde, ilk 6 ay anne sütü dışında -tadım dahil- hiçbir şey vermemek gerektiğini öğrendim. güvenerek takip ettiğim doktorlardan da bunu okudum. Bize de doktorumuz 5 aylıkken tadıma başlayabileceğimizi söyledi ancak ben 2 hafta daha bekledim, 5,5 ayda armut yalatmaya vs başladık. Karpuzun suyu vs de doğrudan tadım bana göre ve anladığım kadarıyla bebeğiniz 4 aydan küçük, bana bunlar için bile erken geldi açıkçası.