Merhaba kızım 6 ay 29 günlük oldu. Sadece anne sütü ile besleniyor. 4. Ayın içerisindeyken 1-2 kaşık yoğurt verme denemesi yaptım gayet ağzını açtı yedi ama sonra meme reddi oldu bende bir daha emmez diye korktum ve yoğurt bir daha vermedim. Yine 5. Ayın içindede aynı şekilde iştahı vardı 1-2 kaşık verdim yedi yine beni reddetti bıraktım. 6. Ayına girdiğimizden beri artık 3 gün kuralıyla sırasıyla yoğurt, havuç, kabak, kırmızı biber, elma, şeftali verdim ama her seferinde kaşığın ucuyla 1 kere yiyor sonra hep ağzını sıkı sıkı kapatıp kafasını çeviriyor ısrar etmekte istemiyorum ne yapacağımı şaşırdım🤷🏽♀️
Artık 7 aylık oldu çevremizdeki insanları görüyorum çocuğuna herşeyi veriyor yiyor çocuklarda ama benim kızım yemiyor nerde hata yapıyorum yememesi kötü birşey mi?🥲
Tecrübeli anneler fikirlerinize açığım