Kızlar günaydın herkese
Sezeryan doğum yaptım 11 gün oldu korse takmak istiyorum göbeğim kalmasın diye trendyoldan bir korse siparişi verdim ama asla önü kapanmadı m beden almıştım kilom 63 şuanda bana korse önericek olan var mı yâda tavsiyesi olan göbeğim kalıcak diye çok korkuyorum