Leno bir kere uyanması da bence çok az o ay bebeklerine göre, o kalktığında uzun uzun emer mi peki, siz uykuluyken memeyi teklif edin uyanmaz zaten gözü kapalı emer, oğlum da üç aylık kilosunda az kilo aldı gece iki kere falan kalkıyordu şimdi daha sık uyandiriyorum.