Günaydınnnn kızlar.
Dün kızımla oyun oynarken 2 parmağımı tutup çekti birden çıt diye bir ses geldi şişti akşam eşimle hastaneye gittik çatlamış maalesef. Ben şimdi Regl’ım 2 3 güne gusül abdesti alıcam ama parmaşımdaki atel 10 gün kalacakmış 10 gün sonra ortopedi doktoruna gitmem gerekiyor bu durumda ben nasıl boy abdesti alıcam yıkanmam yasak. Napıcam ben ya başına gelen var mı?
