edanurse Ikıncı aya bi kaç gün kala gece saat 3 den ıtıbaren ıkınmaya başlıyor her saat bası uyanıyor sabah 6 dan sonra ayakta sizde durumlar ne nasıl ne zaman geçti
yourmommm edanurse bizim de 25. Günden beri var 29 günlük olduk şu an neden oluyor hanımlar ve ne zaman geçiyor. Sürekli kendini uyandırıyor malesef🫠
ada22 edanurse 2.5 aylık 1 aylıktan ber aynen dediğiniz gibi henüz geçmedi.Gazdan maalesef.3 ay bitince biter inşallah
fatmakurtulus edanurse infant dizkezi. Bebeklerde o aylarda başlıyor sürekli ses çıkararak ıkınıyolar. 3.aydan sonra bitiyor. Bebeğim ilk yaptığında çok korkmuştum ama olağan bir süreçmiş
temmuz13 edanurse gazdan dolayı canım doktorunuzdan etkili bir damla rica edin bizimde aynı şekildeydi sürekli ıkınarak kendini uyandırıyordu gaz damlası rica ettim onu kullandığımızdan beri gece ıkınmalarımız geçti direk uykuya geçiyoruz
barismom 1 ay 4 günlük 5te başlıyor ıkınmaya sesler çıkarıyor ağlayarak uyanıyor sallanan ana kucağına koyuyorum anında yapıyor kakasını gazını