Kızlar bebeğim çok fazla bagırıyo cırlıyo birden sesi kısıldı eskısı gıbı tiz çıkmıyor ara ara öksürük var ama çok çok az bugün 4. Gun ateş burun akıntısı yok hani öksürüğü artsa doktora götürücem ama yok sizce bağırmasından kaynaklımıdır ne yapsam geçer ağzında da pamukçuk başladı bununla alakası yoktur diye düşünüyorum