Anne-123 16 günlük bebeğim var mama takviyesinde bulunuyorum sizler yenidoğan bebeğinize hangi mamayı ve kaç cc kullanıyorsunuz
Durumommy Anne-123 sütüm hemen inmediği için 3-5 gün mama takviyesi yapmıştım doktor bebelac vermişti canım 30 Cc veriyordum
Aysemirac Bende aptamil kullandım ilk günlerde su an bebegim 5 aylık doymadıgını hissettigimde az veriyorum
canimoglum53 Burciny evet ne istiyorsa onu verdim canim. Suan 2 ayligiz mamayi biraktik gibi bisey gunde 1 tane veriyorum bazen. Onuda birakmaya calisiyorum