gizemmeh4 Dikişleriniz patlasa acısına dayanamazsınız bence çünkü çok yeni. Acıması sızlaması çok normal 13 gün çok kısa bir süre benim de çok acıyordu özellikle kenar kısımlar çok sızlıyordu. Kontrolde belli olur ama patlasa çok çok acırdı diye düşünüyorum.