esiilaa Kızlar bebeğim 22 günlük sarılığı halen geçmedi vücudunda bayağı azaldı ama dün kontrolde değerleri bu şekilde çıktı. Doktor yenidoğanlarda yüksek olablir normal dedi ama yine de içime sinmedi sizin başınıza geldi mi bu şekilde bir şey[https://mutluresim.com/images/2025/08/15/XLmmPM.jpeg](https://)
birhanim25 esiilaa doktor normal dediyse normaldir ki çok yüksekte çıkmamış değerleri zaten Yine de içim rahat etsin diyorsanız başka doktora daha danışın isterseniz
yself esiilaa benim bebeğimin de GGT si 356 çıktı. Siz de o değerin yüksekliği için doktor bir şey dedi mi?21 günlük iken bilirubin totalde 6.17 cıktı
esiilaa birhanim25 ya evet normal dedi ama yine de dediğiniz gibi içime sinmesi için farklı bi doktor görüşü almak iyi olıcak sanırım
birhanim25 esiilaa aile hekimine de danışabilirsiniz isterseniz ben kafama takılanları bazen aile hekimimize soruyorum sağ olsun merakımı gidermeye çalışıyor o da
esiilaa yself karaciğer usg cekıldı bize cocuk gastro gordu sonra alfa tripsin diye bi kan alındı o da hafif düşük çıktı pyle olunca genetik test istedi onun içinde kan verdik sma daha sonuçlanmadı