yogurtlupilav Merhaba anneler acaba aranızda gece çocuklarını uyku tulumu ile yatıran var mı? Kaç tog kullanıyorsunuz? Tavsiye edebileceğiniz markalar var mı?
tahin yogurtlupilav şimdi tek zıbınla yatıyor ama benim kafamda çorba henüz 6 aylık, nasıl bir şey almam gerekiyor bilemedim ilerisi için
Hiilyuss yogurtlupilav evin derecesine baglı. Ben yattıgı odada petek açmıyordum 2.5 tog kullandık kışın
kirmizibalikbeachte yogurtlupilav yazın zıbınla yatırıyorum kışın 1 tog kullanıyorum. Oda 23-24 derece oluyor doğalgaz var, yetiyor 1 tog.
lokumtos yogurtlupilav yattığımız odada petek kapalı oluyor kışın tıkanma kuruluk bebekler sürekli uyanmasın diye 2,5 tog defacto ve waikiki kullandık 2 kış böyle yatırdım ne hastalık ne üşüme ne terleme bu kışta aynısını yapacağım
yogurtlupilav tahin aynen bende de çok karıştı 2.5 fazla olabilir ama bizde de petekler kapanıyor gece.
cokbilmismom yogurtlupilav ekimden önce ben uyku tulumu giydirmem çocuk yanar sıcaktan. Suan askılı zıbınla yatıyor ve tüm kapılar camlar açık üstünü örtmem. Kışında 1 tog uyku tulumu evin derecesi 22 23 olur
Pamukhanim_ yogurtlupilav kışın 20-22 derece oluyor evimiz 1 tog ve 1.6 tog kullandık yazın zıbınla uyuyor sadece
sessi yogurtlupilav acemi anneyken odayı 23 -24 arası tutardım 1 tog tulumla ama bi sonraki yıl petekleri kar yağsada açmadım 23 dereceye gelince çıldırıyordu oğlum 1 tog uyku tulumu 20-21 derecede bazen bacaklarına ince çarşaf örttüm ama bu yıl 1.6 tog almayı düşünüyorum
Hiilyuss yogurtlupilav evet kısa kol zıbın. Kar yagdıgı zamanlar bprmal kıyafet+tulum. Ama tabi dediğim gibi petekler kaplıylken yoksa cok terletir
kirmizibalikbeachte yogurtlupilav LCW’dan almıştım geçen kış küçülene kadar baya götürdü bizi fiyat olarak diğer markalara göre indirimde baya ucuz oluyor canım
tonymontana yogurtlupilav evin derecesine bagli bizimki 2,5 tog defacto dan alin tas gibi uyku tulumlari