Bizde de öyle. 17 aylık. Anlam veremiyorum. Gündüz bir kere uyuttuğumda akşam 20.30-21.00de uyuyor ama saat başı uyanıyor. İki uyku yaptığımda 11-12-13 ilk uyku 16-17 ikinci uyku, o zaman 10da yatıyor yine defalarca uyanıyor. Gece emzirmeyi de kestim, su için kalkıyor bu sefer de. Ne yapacağımı şaşırdım, uyumamak için de direniyor. Özellikle bende uyumuyor, babada daha iyi uyuyor. Ama yine gece uyanmaları devam :(