Günaydın sevgili anneler
Bebekler kaç aylık olduğunda kendi kendine oyun kurmaya başlar? Tek başına oyalanır? Örneğin oğlum 6 aylık hala odada birinin olmasını istiyor tek durmuyor. Bu süreçte göz temasını seviyor. Peki ileride yalnız oynamalarına vakit geçirmelerine alıştırmak için ne yapmak lazım? Şöyle bir dürtü oluştu bende istemsizce her dakika onunla ilgilenmeliyim, bir şeyler yapmalıyım gibi. Bu mudur doğrusu yoksa ona alan mı tanımalıyım?