avkatanne 6.5 aylık akşam 9.5 da uyuyor sabah 6.30-7.00 de kalkıyor. gündüzleri de pek uyumuyor taş çatlasa parça parça 3 saat. şu uyanma saatini nasıl ileri alabilirim? En azından 8. 😭
tahin avkatanne valla akşam 8-9-10 da yatıyor sabitleyemiyorum sabah 3-4 arası bi uyanıyor zorla bir saatte geri uyutuyorum en geç 6 da ayakta, şu an 6 ay 5 günlük🙄
[silindi] avkatanne günaydın bizimki saat 5 te uyanıyor akşam 8 gibi uyuyor. Gündüz 3 saat aslında çok az değil ama yanında yatarsanız biraz daha uyur belki
blueberryyy__ avkatanne eğer o uyanmadan biraz besleme ve pış pış yaparsam 9 a kadar uyuyor. Yoksa 6 da ayakta 🤦🏻♀️ ee onu da her seferinde denk getirmek zor uyuyorum yani bende
kedilibebelii avkatanne Aynı duruma çözüm arayarak uyandım 🥲 5ay 28 günlük 5.30-6 arası uyanıyo. Napıcam bilmiyorum erkende uyusa geçte uyusa aynı saatte kalkıyo. Gündüz uykuları güzel olduğunda da kötü olduğunda da yine değişen bir şey yok 💆🏻♀️
Pamukhanim_ avkatanne 10 buçuk aylık benim denemediğim şey kalmadı biyolojik saatleri o kadar demekki 5-6 buçuk arası uyanır karartma perde aldım erken yatırma geç yatırma gündüz uykusu düzenleme beslenme herşeyi denedim yok olmuyor vücudu 8-9 saate sabitlemiş saat gibi asla fazlasını uyumuyor
Niyesordunbucevabi avkatanne Aynı bizde 6 da kalktık bugün 7 aylık oğlum. O değil ablaları da aynı 3 çocuk 6 buçukta ayakta
Kizarmisdondurma avkatanne Çocuk ne güzel düzen kurmuş kendine ses etme 😂 gündüz uykusu 3 saat yeterli 2,3 parça halinde uyuyabilir.
Deletedmom_268 avkatanne 9.5 buçukta uyuyan bir bebeğin sabah o saatlerde uyanması çok normal. Geç saatlerde de uyutsaniz o çocuk o saatlerde uyanır zaten. Gündüz uykusu da iyi 3 4 saat yeterli o aylardaki bir bebek için
tahin ipeklim valla sabah 7 de uyanıyor ama işin kötüsü gece abartısız 10 kere emmeye kalkıyor yani keşke uyusada 3-4 saat erken kalksa diyorum perişanım
ipeklim tahin valla yazılanları görünce halime şükrettim jdjd bebeğim gündüz toplam dört saat uyuyor akşam da yedide yatıp sabah ⅚ gibi kalkıyor normalde. Bu aralar bozuldu 4 gibi uyanır oldu atak falan herhalde
tahin ipeklim evet 4.ay atağı var geçiyor gerçekten 5 gibi bizim 6.aya kadar güzeldi sonra battık yani mahvoldum