Bazı çocuklar zor oluyor gerçekten. Benimde tanıdığım var. Uyuması zor, yemesi zor, geçinmesi zor… var böyle bebelerimiz malesef. Allah kolaylık versin. Destek alabileceğiniz kimse yok mu, birkaç gün annenizde falan kalsanız en azından uyusanız biraz