Arkadaşlar komşumuzun 2-3 yaşında oğlu var çocuk gündüz iyi ama iki üç günü bir gece saat 2 gibi başlayan çok kötü bir ağlama krizleri oluyor biraz gariban bi aile normal olmayan bir durum bence nereye gidilmeli , ya da sizce ne olabilir çığlık çığlığa bir ağlama krizleri