pantenkelebek diş çıkma vs aglaması degil zaten farklı bir durum olduğu için soru soruyorum burada . Garibabnlık durumundan bahsetmemin sebebi de ben götüreceğim nereye görürsem anlamında belirttim Yabancı insanlar
derinmoms23
derinmoms23 gariban insanlar o yüzden ağlıyor çocuk mu yazmışım ben acaba mesajda ! Daha önce vücut aşırı enfeksiyonlu denmiş ama yabancı oldukları için anlayamamışlar benim bebeğim ondan küçük deneyimlemedigim bir durum o yüzden bunu betimleme amaçlı yazmışım . Yoksa gariban insanların çocukları ağlar genellemesi yapmamışım farkındaysanız .