buseg16 Kızlar yüzünü bıttım sabunu ile yıkayıp kullananlar var mı aktardan almıştım yeşil paketli dışı ara ara yapıyordum yüzümü beyazlatıp geriyordu bu aralar süreklilik haline getirdim sabunu yüzüne kullanıp memnun kalan var mı?
tahin buseg16 sizin tercihiniz ama sürekli yapmayın sabun ciltte yağı alır bu sefer cildiniz kurudu burası diye daha çok yağ üretir ve cildinizin ph dengesi bozulur, iyi geldiğini düşünüyorsanız bile haftada bir maske gibi yapın
Birprensannesii__ buseg16 Yüzü germesi iyi birsey değil hangi sabun olursa olsun yüze sabun kullanılmaz cildi kurutur daha çok karışıklığa yol açar yüz yıkama jeliyle yıkamalısınız.
buseg16 Birprensannesii__ doğal şeyler denemek istiyorum o yüzden kullanıyordum ama sorun olucaksa tabiki kullanmam