Senelerdir ihtiyaç duyup eşime bile bahsetmediğim bi konuydu. Geçen denk geldi mevzuyu açtım eşime (arkadaş yapıyor dedi) doktor bu arada eşimde. Sertifikasını almış zamanında isteyene botoks, mezoterapi, ışık dolgusu yapıyormuş. (Merdiven altı bi işletmeye yaptirmam) Deli cesareti ile dedim sorda zararı yoksa bana da yaptıralım. Sordu onay verdi, fotoğraf istedi baktı. Malzeme içeriği temiz güvenli Ankaradan medikalciden geldi.Bugünde işlem yapıldı evde. Şimdilik biraz sızı var uyku tutmadı oradaki rahatsızlık hissinden ama bunlar normal 2 gün için o yüzden kafaya takmıyorum parol alsam iyi olacak ama.
15 gün sonra net etki belli olacak gerek görürse minimal ekleme yapacak az daha.