Kızlar normal doğum yaptım bebeğim 1 yaşında ilişkiden sonra dikiş yerimde hâlâ şişlik oluyor üç dikiş vardı dışarıda zaten ama çukur olacak şekilde biçimsiz bir dikiş şekli o araya kaynayan et parçası meme ucu gibi şişiyor acı yapiyir afedersiniz bu durumu yasayan varmi doktora mi gitmeliyim